2021-12-28

ESU

esu kasdien pūgoj baltesnis
plaukuose laiko snaigėm žiluma
pasaulio išmintis sustingus snaudžia
pasėtos meilės sėklos vėl sapne

esu nors bangos jūros šaltos 
visą mane sustingdo kūno nėr
išsitaškau aistras į smėlio krantą
su vėju nuogas vis neriu gilyn

esu tyloj sau vienas niekam
nereikia pasakos tiesa pabodo
dar ilsis dievas pusnyse puriose
nutilusių jis pasiilgo irgi nuogas

esu šešėlis pilkas vėl bevardis 
pats sau visur ir paskutiniam skrydžiui
praskolintais sparnais plasnoju
bijau nukristi mirti nebijau

esu dienų daug ir naktų surinkęs
pavargęs jau nors tik pradžia
likau padėti sukti mirštančią visatą
ir rojaus sargui rasti pamestus raktus
 
esu nors gal jau niekas nebemato
ir jokio skirtumo nei vėjui nei bangom
išsitaškau aš begalybėje gyvatų
ir išsiskaidau jūros pursluose

Komentarų nėra: